سیمانکاران

سیمانکاری پیمانکاری ،سیمانکاران

سیمانکاران

سیمانکاری پیمانکاری ،سیمانکاران

سیمانکاران

سیمانکاران اجرای انواع نمای رومی،سیمان رومی،سیمان شسته،
نمای کلاسیک،نمای سیمان کلاسیک درسراسر نقاط ایران وعراق
09124617438
09123463582

سیمانکاری

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ق.ظ

نواع مختلف روش های سیمانکاری

سفیدکاری رومی


سیمان کاربردهای مختلفی در پروژه های ساختمانی و عمرانی دارد. بر اساس نوع سیمان بکار رفته، روش ساخت ملات و مرحله ای اجرای پروژه هم متفاوت است. از اینرو سیمانکاری به دسته های زیر تقسیم می شود:

۱- سیمانکاری با سیمان سیاه

۲- سیمانکاری با سیمان تگری

۳- سیمانکاری با سیمان سفید

۴- سیمانکاری نمای شسته

۵- شیب بندی و کف سازی

۶- بند کشی با سیمان

۷- بتون ریزی فونداسیون

 


سیمانکاری با سیمان سیاه


سیمان سیاه یکی از پرکاربردترین انواع سیمان است و در ساخت ملات دیوار چینی، اندودکاری دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها بکار می رود. معمولا برای فضاهای مرطوب داخلی ساختمان ها همچون حمام، استخر و... از زیر سازی با سیمان سیاه استفاده می شود. در موقع اجرای سیمان کاری ابتدا زیرکار را با سیمان معمولی و ماسه می پوشانند و به آن آستر می گویند. قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری شود. آنگاه باید بین شمشه ها را با ملات ماسه و سیمان پر نمود. در طول سیمان کاری و همچنین تا چند روز بعد از آن باید حداقل روزی سه الی چهار بار دیوار سیمان کاری شده را بوسیله آب مرطوب نمود . در غیر این صورت ماسه سیمان مصرف شده بصورت پودر در آمده و با کوچکترین تماسی فرو خواهد ریخت. البته از سیمان سیاه  به علت مقاومت در برابر رطوبت برای سیمان کاری رویه دیوار های داخلی و خارجی و نمای ساختمان و کف هم استفاده می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی